4. Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych w Muzeum Śląskim

W Katowickim Muzeum Śląskim, odbywa się czwarta edycja OKSE, czyli Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Wydarzenie organizowane przez Esports Association podzielone jest na część edukacyjną i biznesową, a wśród prelegentów znajdują się eksperci z branż tworzących sport elektroniczny. Województwo Śląskie jest oficjalnym Gospodarzem Wydarzenia.
 Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych

Organizatorzy przewidzieli 14 paneli dyskusyjnych, prelekcji i warsztatów dedykowanych 2 grupom tematycznym: edukacja i biznes. Część edukacyjna skierowana będzie do młodzieży szkolnej zainteresowanej rozwojem w branży profesjonalnego gamingu - swoją wiedzą podzielą się m.in. specjaliści ds. marketingu, HRu i psychologii w kontekście sportów elektronicznych. Część biznesowa obejmie tematy takie jak inwestowanie, pozyskiwanie funduszy czy przyszłość ekosystemu esportowego.

Podobnie jak w poprzednich edycjach kongresu, wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele czołowych firm branżowych - m.in. ESL, Fantasyexpo i Games Clash - a także organizacji – x-kom AGO i Illuminar Gaming.

Partnerami OKSE są Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz Urząd Miasta Katowice. Zapraszamy do udziału. Relacja już wkrótce na FB.

***

Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych (OKSE) to najstarsza konferencja branżowa w Polsce i jedno z najważniejszych tego typu wydarzeń w regionie Europy Centralnej. Od pierwszej edycji w 2017 roku odbywa się w Katowicach i odpowiada na potrzebę dialogu i współpracy między wieloma stronami zaangażowanymi w proces profesjonalizacji sportu elektronicznego. Prelegentami wydarzenia byli przedstawiciele m.in. Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwa Sportu i Turystyki, Urzędu Miasta Katowice, Uniwersytetu Śląskiego, Instytutu Psychologii PAN, Akademickiego Związku Sportowego, CD Projekt, Techland czy Ringier Axel Springer Polska, a także British Esports Association, Turkish University Sports Federation, Twitch, G2A czy Student Gaming Network, czyniąc OKSE imprezą międzynarodową. W zeszłorocznej edycji wzięło udział ponad 450 gości i prelegentów.

Esports Association to organizacja non-profit mająca na celu m.in. profesjonalizację esportu w Polsce, skupiając się na edukacji w zakresie branż kreatywnych oraz łączeniu sektora prywatnego z publicznym. Stowarzyszenie reprezentuje kraj w strukturach European oraz International Esports Federation, a także prowadzi szereg projektów, w tym Narodową Drużynę Esportu, dedykowane studentom rozgrywki Edu Esports League oraz cykliczny Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych.

Galeria zdjęć
Po kliknięciu na obrazku zostanie otwarte okno modalne z dużą wersją obrazka. Możliwe będzie przeglądanie galerii kolejnych obrazków.
Korzystanie z galerii za pomocą skrótów klawiszowych:
  • Escape: zamyka galerie.
  • Spacja: uruchamia/zatrzymuje automatyczny slaidshow (play/pause).
  • Lewa strzałka: poprzedni slaid.
  • Prawa strzałka: następny slaid.
After clicking on the image a modal window will open with a large version of the image. It will be possible to browse the gallery of subsequent images.
Using the gallery using keyboard shortcuts:
  • Escape: closes the galleries.
  • Space: starts / stops automatic slaidshow (play / pause).
  • Left arrow: previous slaid.
  • Right arrow: next slaid.
 Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  Zródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych  OKSE 4  OKSE 3  4. OKSE  OKSE 6