Nabór na Targi Arabian Travel Market
Zapraszamy do udziału w targach ATM w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w terminie 28.04 -01.05 2025 r.
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?
Targi ATM (Arabian Travel Market), to najważniejsza impreza turystyczna odbywająca się w regionie Zatoki Perskiej. To jedne z najważniejszych, prestiżowych i uznanych na świecie wydarzeń w branży podróży i turystyki. Targi adresowane są do profesjonalistów (B2B) reprezentujących szeroko pojęty przemysł turystyczny Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, obu Ameryk i Europy. Arabian Travel Market Dubaj to wiodące międzynarodowe wydarzenie dla profesjonalistów z branży turystycznej, które otwiera nowe możliwości biznesowe zarówno dla profesjonalistów z branży turystycznej, jak i eksportowej. To tutaj gromadzą się najlepsi profesjonaliści, aby dzielić się swoimi doświadczeniami i uzyskiwać wgląd w dane dotyczące trendów i celów podróży. ATM gromadzi profesjonalistów i liderów branży z segmentów turystyki rekreacyjnej, luksusowej, technologii turystycznej, korporacyjnej oraz MICE (spotkań, konferencji i wydarzeń biznesowych), oferując platformę do nawiązywania kontaktów, wymiany wiedzy i rozwoju biznesu.
Strona wydarzenia: https://www.wtm.com/
Województwo Śląskie organizuje stoisko wystawiennicze i zaprasza do udziału i promocji przedsiębiorstwa z naszego regionu.
Co w ramach Wydarzenia?
W ramach realizacji projektu InterGlobal, Województwo Śląskie organizuje wspólne stoisko o powierzchni 15 m2 składające się z dedykowanych stanowisk dla każdego wybranego przedsiębiorstwa. W wyniku naboru zostaną wyłonione max. 4 przedsiębiorstwa - mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Województwo Śląskie zapewnia kompleksową organizację wyjazdu – zagwarantowanie przelotów i transportu lokalnego, zakwaterowania, miejsca na stoisku projektowym oraz wstępu na ATM 2025 dla jednego przedstawiciela każdego przedsiębiorstwa.
Udział w wydarzeniu dla przedsiębiorców jest bezkosztowy, dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej (w ramach pomocy de minimis). Przedsiębiorstwo, które zakwalifikuje się do udziału w Wydarzeniu, otrzyma zaświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis. Poziom otrzymanej pomocy nie przekroczy 45 000 PLN na jedno przedsiębiorstwo (w przypadku udziału 4 przedsiębiorców).
Jak się zgłosić?
Nabór prowadzony jest w oparciu o „Regulamin naboru firm MŚP na Wydarzenia zagraniczne”. Pełna treść Regulaminu wraz z załącznikami oraz formularzem zgłoszeniowym dostępna poniżej.
W przypadku chęci udziału w targach Arabian Travel Market (28.04 – 01.05.2025 r.) przedsiębiorstwa składają wypełniony komplet dokumentów (formularz zgłoszeniowy, oświadczenie o pomocy de minimis, oświadczenie o niewykluczeniu) znajdujących się w załączeniu oraz odpis z KRS/CIDG. Dokumenty zgłoszeniowe należy odsyłać na adres: turystyka@slaskie.pl; agnieszka.wiecek@slaskie.pl; bartlomiej.kaminski@slaskie.pl.
Termin przesyłania dokumentów: 4 marca 2025 r (decyduje data wpływu do Urzędu).
Szczegółowych informacji o udziale w wydarzeniu udzielają: Renata Bielach, Bartłomiej Kamiński, Agnieszka Więcek
tel. 32 77 44 006
Zadanie realizowane w ramach Projektu pn. „Interglobal – internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora MŚP z województwa śląskiego” FE SL 2021-2027, Priorytet FESL.01 Fundusze Europejskie na inteligentny rozwój, Działanie FESL.01.10 Promocja eksportu i internacjonalizacja MŚP