Nowa odsłona portalu promocji eksportu

Został upubliczniony nowy, całkowicie przebudowany portal promocji eksportu. Znaleźć go można na stronie www.trade.gov.pl.

biały orzeł oraz biały prostokątz napisami na czerwonym tle.
Portal został przygotowany w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. Nie są to jednak bezpośrednie tłumaczenia, gdyż są różne cele obu wersji. Celem wersji polskiej jest dostarczenie polskim przedsiębiorcom aktualnych, niezbędnych i użytecznych informacji dot. ekspansji eksportowej, możliwości wsparcia eksportu (także finansowego) przez instytucje administracji publicznej i organizacje gospodarcze, zarówno branżowe, jak i regionalne czy lokalne. Ta wersja jest przeznaczona dla wszystkich przedsiębiorców, także tych, którzy jeszcze nie eksportują, a dopiero maja zamiar zacząć swoją sprzedaż za granicę. Tu także można znaleźć informacje dot. handlu internetowego, informacje o poszczególnych krajach świata, aktualności o wydarzeniach dot. handlu zagranicznego, imprez targowych itd.

Z kolei wersja angielska jest przeznaczona dla przedsiębiorców zagranicznych i ma za zadanie ukazanie Polski jako interesującego i rzetelnego partnera gospodarczego oraz zachęcenie do rozwoju współpracy ekonomicznej z Polską.

Wkrótce wprowadzone zostaną nowe funkcjonalności do portalu, ułatwiające korzystanie z niego. Strona redakcyjna jest otwarta na publikację ciekawych inicjatyw regionalnych czy lokalnych, uzupełnienie informacji o organizacjach gospodarczych, publikacje artykułów o sytuacji rynkowej w konkretnym państwie, regionie czy produktu, imprezach targowych. Firmy mają możliwość dołączenia swoich wizytówek na portalu, zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej.

Stroną redakcyjną portalu zajmuje się wydzielony zespół PAIH-u. Do nich można kierować swoje propozycje artykułów, informacji o wydarzeniach regionalnych itp. Kontakt do zespołu: trade@paih.gov.pl