Szkolenie pt. Generator Ofert Inwestycyjnych realizowane w ramach projektu Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie
W związku z realizacją projektu pn. Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie serdecznie zapraszamy pracowników gmin, które przystąpiły do II etapu projektu do udziału w jednodniowym szkoleniu pt. Generator Ofert Inwestycyjnych.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z innowacyjnym narzędziem do prezentacji online terenów inwestycyjnych, biur, hal produkcyjnych czy magazynowych znajdujących się w gminie. Szkolenie poprowadzi ekspert z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu SA w Warszawie, a uczestnicy będą korzystać z indywidualnych stanowisk komputerowych.
Miejsce szkolenia: Hotelu Tychy Prime, Al. Jana Pawła II 10, 43-100 Tychy.
Dla uczestników szkolenia jest zapewniony bezpłatny parking zlokalizowany bezpośrednio przy hotelu oraz lunch.
Uczestnicy mają do wyboru jeden z poniższych terminów:
- 01.12.2021r.
- 07.12.2021r.
- 08.12.2021r.
- 09.12.2021r.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o możliwości udziału w szkoleniu w wybranym terminie będzie decydowała kolejność zgłoszeń.
Zaproszenie na szkolenie wraz z linkiem rejestracyjnym zostanie przesłane na indywidualne adresy mailowe zgłoszonych pracowników.