Szkolenie pt. Generator Ofert Inwestycyjnych realizowane w ramach projektu Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie

W związku z realizacją projektu pn. Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie serdecznie zapraszamy pracowników gmin, które przystąpiły do II etapu projektu do udziału w jednodniowym szkoleniu pt. Generator Ofert Inwestycyjnych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z innowacyjnym narzędziem do prezentacji online terenów inwestycyjnych, biur, hal produkcyjnych czy magazynowych znajdujących się w gminie. Szkolenie poprowadzi ekspert z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu SA w Warszawie, a uczestnicy będą korzystać z indywidualnych stanowisk komputerowych.

Miejsce szkolenia: Hotelu Tychy Prime, Al. Jana Pawła II 10, 43-100 Tychy.

Dla uczestników szkolenia jest  zapewniony bezpłatny parking zlokalizowany bezpośrednio przy hotelu oraz lunch.

Uczestnicy mają do wyboru jeden z poniższych terminów:

  1. 01.12.2021r.
  2. 07.12.2021r.
  3. 08.12.2021r.
  4. 09.12.2021r.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o możliwości udziału w szkoleniu w wybranym terminie będzie decydowała kolejność zgłoszeń.

Zaproszenie na szkolenie wraz z linkiem rejestracyjnym zostanie przesłane na indywidualne adresy mailowe zgłoszonych pracowników.