Informacja dot. organizacji szkoleń pn. ABC Obsługi Inwestora
Szanowni Państwo,
W III kwartale br. planujemy przeprowadzić szkolenia z zakresu ABC Obsługi Inwestora, które będą prowadzone przez ekspertów z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Przedstawią oni od strony praktycznej niezbędne działania jakie należy podjąć w gminie, aby sprostać oczekiwaniom potencjalnych inwestorów oraz wyjaśnią, jak przygotować profesjonalną i atrakcyjną ofertę inwestycyjną, która będzie jednocześnie promocją całej gminy.
Szkolenia będą realizowane w dwóch jednodniowych modułach, w godzinach od 9:00 do 15:00, odrębnie dla kadry kierowniczej jst oraz pracowników merytorycznych.
Udział w szkoleniach nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami z Państwa strony, a jednocześnie umożliwia uczestnictwo w kolejnym etapie projektu.
Szczegółowe informacje o projekcie są dostępne na stronie invest-in-silesia.pl, w zakładce Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie https://invest-in-silesia.pl/content/projekt-standardy-obslugi-inwestora-w-samorzadzie
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zapewniamy Państwu możliwość wyboru terminu szkolenia spośród niżej wskazanych:
Dla kadry kierowniczej:
22 października 2020 r.
5 listopada 2020 r.
26 listopada 2020 r.
3 grudnia 2020 r.
10 grudnia 2020 r.
Dla pracowników merytorycznych:
23 października 2020 r.
6 listopada 2020 r.
27 listopada 2020 r.
4 grudnia 2020 r.
11 grudnia 2020 r.
Szkolenia odbędą się w poszczególnych subregionach naszego regionu, a o dokładnym miejscu ich organizacji, agendzie oraz rozpoczęciu naboru będziemy informować Państwa na bieżąco.