Szkolenia dla przedstawicieli gmin woj. śląskiego dot. obsługi inwestora
Szkolenia prowadzone będą w podziale na dwie grupy w dwóch zaproponowanych terminach dla każdej z grup:
- dla kadry kierowniczej – 3 lub 10 grudnia br.
- dla pracowników – 4 lub 11 grudnia br.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze standardami obsługi inwestora oraz zasadami przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej gminy. Tematyka spotkań zostanie uzupełniona o wiedzę z zakresu obsługi inwestorów on-line, w tym prezentacji oferty inwestycyjnej i prowadzenia negocjacji.
Zajęcia organizowane będą w trybie zdalnym. Termin na przesłanie zgłoszeń mija 30 listopada br.
Szkolenie jest elementem projektu „Standardy obsługi inwestora w samorządzie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 , Oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Beneficjentem projektu jest Województwo Śląskie, a partnerem Polska Agencja Inwestycji i Handlu SA.