Zaproszenie dla przedstawicieli gmin woj. śląskiego do udziału w szkoleniu pn. „ABC Obsługi Inwestora”

W związku z realizacją projektu pn. "Standardy obsługi inwestora w samorządzie" zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu organizowanym w trybie zdalnym, kierowanym do przedstawicieli wszystkich gmin z terenu województwa śląskiego pod nazwą „ABC Obsługi Inwestora”.


Jednodniowe szkolenie będzie realizowane w oddzielnych modułach:  

- dla kadry kierowniczej - w dniu 3 lub 10 grudnia br.

- dla pracowników - w dniu 4 lub 11 grudnia br.

 

Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze standardami obsługi inwestora oraz zasadami przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej gminy. Tematyka spotkań zostanie uzupełniona o wiedzę z zakresu obsługi inwestorów on-line, w tym prezentacji oferty inwestycyjnej i prowadzenia negocjacji.

 

Przypominamy, że zgodnie z wymogami projektu do szkolenia należy zgłosić przedstawiciela kadry kierowniczej i przynajmniej 1 pracownika.

 

W celu wzięcia udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego na adres power@slaskie.pl

 

Na zgłoszenia oczekujemy do 30 listopada br.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt z zespołem Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera:

mail: power@slaskie.pl
telefon: 32/ 774 0 611,612

 

Zapraszamy!

Załączniki
Formularz zgłoszeniowy [DOC 389,5kB]
Program szkolenia - 3,10 grudnia 2020 [PDF 127,2kB]
Program szkolenia - 4,11 grudnia 2020 [PDF 145,6kB]