Zaproszenie dla przedstawicieli gmin woj. śląskiego do udziału w szkoleniu pn. „ABC Obsługi Inwestora”
- dla kadry kierowniczej - w dniu 3 lub 10 grudnia br.
- dla pracowników - w dniu 4 lub 11 grudnia br.
Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze standardami obsługi inwestora oraz zasadami przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej gminy. Tematyka spotkań zostanie uzupełniona o wiedzę z zakresu obsługi inwestorów on-line, w tym prezentacji oferty inwestycyjnej i prowadzenia negocjacji.
Przypominamy, że zgodnie z wymogami projektu do szkolenia należy zgłosić przedstawiciela kadry kierowniczej i przynajmniej 1 pracownika.
W celu wzięcia udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego na adres power@slaskie.pl
Na zgłoszenia oczekujemy do 30 listopada br.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z zespołem Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera:
mail: power@slaskie.pl
telefon: 32/ 774 0 611,612
Zapraszamy!