Szkolenie pn. „ABC Obsługi Inwestora” – zaproszenie na ostatnią edycję!
Jednodniowe szkolenie będzie realizowane w oddzielnych modułach:
- dla kadry kierowniczej - w dniu 4 lutego br.
- dla pracowników - w dniu 9 lutego br.
Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze standardami obsługi inwestora oraz zasadami przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej jednostki samorządu terytorialnego. Tematyka spotkań zostanie uzupełniona o wiedzę z zakresu obsługi inwestorów on-line, w tym prezentacji oferty inwestycyjnej i prowadzenia negocjacji.
Przypominamy, że zgodnie z wymogami projektu do szkolenia należy zgłosić przedstawiciela kadry kierowniczej i przynajmniej 1 pracownika.
W celu wzięcia udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie skanu na adres power@slaskie.pl
Na Państwa zgłoszenia czekamy do 29 stycznia br.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z zespołem Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera:
mail: power@slaskie.pl
telefon: 32/ 774 0 611,612
Zapraszamy!