Szkolenie pn. „ABC Obsługi Inwestora” – zaproszenie na ostatnią edycję!

W związku z realizacją projektu pn. "Standardy obsługi inwestora w samorządzie" zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu organizowanym w trybie zdalnym, kierowanym do przedstawicieli wszystkich jednostek samorządu terytorialnego z województwa śląskiego pt. „ABC Obsługi Inwestora”.


Jednodniowe szkolenie będzie realizowane w oddzielnych modułach:  

- dla kadry kierowniczej - w dniu 4 lutego br.

- dla pracowników - w dniu 9 lutego br.  

Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze standardami obsługi inwestora oraz zasadami przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej jednostki samorządu terytorialnego. Tematyka spotkań zostanie uzupełniona o wiedzę z zakresu obsługi inwestorów on-line, w tym prezentacji oferty inwestycyjnej i prowadzenia negocjacji.

Przypominamy, że zgodnie z wymogami projektu do szkolenia należy zgłosić przedstawiciela kadry kierowniczej i przynajmniej 1 pracownika.

W celu wzięcia udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie skanu na adres power@slaskie.pl

Na Państwa zgłoszenia czekamy do 29 stycznia br.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z zespołem Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera:

mail: power@slaskie.pl
telefon: 32/ 774 0 611,612

 

Zapraszamy!

Załączniki
formularz zgłoszeniowy_4 i 9 lutego 2021 [DOC 101,5kB]
Program_4 lutego 2021 [DOC 109,0kB]
Program_9 lutego 2021 [DOC 90,5kB]