ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA W II ETAPIE PROJEKTU

W I etapie projektu zaprosiliśmy Państwa do wzięcia udziału w szkoleniach pn. ABC Obsługi Inwestora, które stanowiły okazję do podniesienia kompetencji zawodowych i zapoznały uczestników z wiedzą z zakresu standardu obsługi inwestora oraz z zasadami przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej gminy.

Informujemy, że rozpoczynamy realizację II etapu projektu! 

Zapraszamy gminy do wzięcia udziału w II etapie projektu poprzez wypełnienie zgłoszenia w postaci formularza.

Formularze prosimy kierować na adres mailowy: power@slaskie.pl , w terminie do 20 października br.  Informujemy, że z gminami chętnymi do uczestnictwa w II etapie projektu zostanie podpisana umowa, stanowiąca załącznik do Regulaminu uczestnictwa jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego w projekcie pn. „Standardy obsługi inwestora w samorządzie” LINK

Jednocześnie informujemy, że planowane są szkolenia w ramach II etapu projektu, w trybie jednodniowych spotkań stacjonarnych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zaleceniami wynikającymi z sytuacji epidemicznej, w listopadzie i pierwszej połowie grudnia br. 

Korzyści płynące z udziału gminy w II etapie przedstawiono w załączonej poniżej ulotce.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem mailowym power@slaskie.pl lub pod numerami telefonów:

32/ 774 0 611

32/ 774 0 612.

Załączniki
Ulotka_korzyści dla JST w II etapie [PDF 390,6kB]
Załącznik nr 2_formularz zgłoszeniowy [DOCX 345,4kB]