ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA W II ETAPIE PROJEKTU
W I etapie projektu zaprosiliśmy Państwa do wzięcia udziału w szkoleniach pn. ABC Obsługi Inwestora, które stanowiły okazję do podniesienia kompetencji zawodowych i zapoznały uczestników z wiedzą z zakresu standardu obsługi inwestora oraz z zasadami przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej gminy.
Informujemy, że rozpoczynamy realizację II etapu projektu!
Zapraszamy gminy do wzięcia udziału w II etapie projektu poprzez wypełnienie zgłoszenia w postaci formularza.
Formularze prosimy kierować na adres mailowy: power@slaskie.pl , w terminie do 20 października br. Informujemy, że z gminami chętnymi do uczestnictwa w II etapie projektu zostanie podpisana umowa, stanowiąca załącznik do Regulaminu uczestnictwa jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego w projekcie pn. „Standardy obsługi inwestora w samorządzie” LINK
Jednocześnie informujemy, że planowane są szkolenia w ramach II etapu projektu, w trybie jednodniowych spotkań stacjonarnych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zaleceniami wynikającymi z sytuacji epidemicznej, w listopadzie i pierwszej połowie grudnia br.
Korzyści płynące z udziału gminy w II etapie przedstawiono w załączonej poniżej ulotce.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem mailowym power@slaskie.pl lub pod numerami telefonów:
32/ 774 0 611
32/ 774 0 612.