Zapraszenie do udziału w dwudniowym szkoleniu dla przedstawicieli kadry kierowniczej
W związku z uczestnictwem w II etapie projektu pn. Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie serdecznie zapraszamy do udziału w dwudniowym szkoleniu dla przedstawicieli kadry kierowniczej dot. mediów i wystąpień publicznych.
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji komunikacyjnych uczestników w kontaktach z mediami, przedstawienie roli mediów w tym społecznościowych oraz oswojenie uczestników z rozmówcą, kamerą czy mikrofonem w sytuacji wystąpienia publicznego.
Terminy szkoleń (do wyboru jeden z poniższych terminów):
17/18 października 2022r.
24/25 października 2022r.
7/8 listopada 2022r.
Termin rejestracji: do 7 października, do godziny 15:00
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc w każdym z powyższych terminów, prosimy o dokonanie możliwie najszybszej rejestracji.
Miejsce szkolenia: Hotel Ostaniec, https://www.ostaniec.com.pl/ , Podlesice 82, 42-425 Kroczyce
Zapewniamy nocleg ze śniadaniem, wyżywienie oraz bezpłatny parking.
Zaproszenie na szkolenie wraz z linkiem rejestracyjnym zostało przesłane na adresy mailowe uczestników.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem uczestnictwa JST w projekcie dopuszcza się tylko jedną nieobecność w trakcie trwania całego programu szkoleniowego.
W przypadku konieczności zmiany osoby zgłoszonej do udziału w projekcie z ramienia kadry kierowniczej jst wymagane jest złożenie stosownych dokumentów (załączniki nr 2, 4 i 5 dostępne są pod linkiem zmiana uczestnika - dokumenty zgłoszeniowe)
Uwaga – jeżeli osoba zastępująca nie spełnia zasad określonych w Regulaminie projektu dla kadry kierowniczej , wymagane jest dodatkowo przedstawienie stosownego pełnomocnictwa (wzór dokumentu prześlemy na życzenie).
Wymaganą dokumentację należy przesłać w formie skanów przed rozpoczęciem szkolenia.
Ogólna agenda szkolenia:
1 dzień:
10:45 – 11:15 rejestracja uczestników
11:15 – 11:30 przerwa kawowa
11:30 – 13:00 wprowadzenie do tematu mediów, content marketing czyli dystrybucja wartościowych treści w Internecie,
tworzenie strategii marketingowej, rola mediów
13:00 – 14:00 obiad
14:00 – 15:30 omówienie kanałów social mediów oraz ich zastosowanie
15:30 – 15:45 przerwa kawowa
15:45 – 17:15 budowanie strategii gminy w oparciu o Facebook, Instagram, Linkedin oraz przyszłość social mediów
17:15 – 17:30 Q&A
19:00 kolacja
2 dzień:
– 8:30 śniadanie
08:30 – 10:00 wprowadzenie do tematu wystąpień publicznych, kluczowe elementy wystąpień
publicznych; techniki radzenia sobie ze stresem i zamiany go na pozytywną mobilizację
10:00 – 10:15 przerwa kawowa
10:15 – 11:45 strategia przygotowania wystąpienia publicznego, mowa ciała, metody perswazji i
uatrakcyjniania wystąpienia
11:45 – 12:00 przerwa kawowa
12:00 – 13:30 praca w grupach - przykładowe wystąpienie publiczne
13:30 – 14:30 obiad
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu!